Τρίτη 24 Μαρτίου 2020

Το 4ο κουαρτέτο εγχόρδων (Divertimento) Χάρη Κανάκη


Στο βίντεο που δημοσιεύω το κουαρτέτο "L' Anima" ερμηνεύει το Divertimento μου (το 4ο κουαρτέτο εγχόρδων μου).

Η ηχογράφηση έγινε στις 17 Φεβρουαρίου 2020 στο στούντιο Subways με ηχολήπτη τον Βαγγέλη Σαπουνά.


Ευχαριστώ όλα τα μέλη του κουαρτέτου, Στέλλα Τσάνη, Μπρουνίλντα-Ευγενία Μάλο, Ηλία Σδούκο, Λευκή Κολοβού, για την όμορφη συνεργασία, τη συνέπεια και την αγάπη που έδειξαν στο έργο μου.
Το αποτέλεσμα μας αποζημιώνει όλους.


Το έργο είναι αφιερωμένο στο δάσκαλό μου Γιάννη Αυγερινό και η πρεμιέρα του έγινε την Δευτέρα 23 Μαρτίου στις 9:00 μμ στο κανάλι μου στο YouTube.
Η ηχογράφηση αυτή θα συμπεριληφθεί σε cd από την Phasma Music σε συνεργασία με την ΝΑΧΟS που θα κυκλοφορήσει στο εξωτερικό και με άλλα έργα μου με τη συμμετοχή της Συμφωνικής Ορχήστρας της Ουκρανίας-NSOU.

Ευχαριστώ όλους τους καλούς φίλους που θα το ακούσουν.

Χάρης Κανάκης
Συνθέτης-Πιανίστας-Συγγραφέας
Μέλος ΕΕΜ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σώμερσετ Μωμ, «Διακοπές στο Παρίσι» βιβλιοπαρουσίαση.

Εξαιρετική αναγνωστική εμπειρία που προτείνω στους βιβλιόφιλους. Στο «Διακοπές στο Παρίσι», ο Μωμ παρακολουθεί τον νεαρό ήρωά του καθώς έρχε...