Σάββατο 5 Μαρτίου 2016

Φωτογραφίες από το ρεσιτάλ μου και ευχαριστίες!


Φωτογραφίες από το χθεσινό ρεσιτάλ στους φιλόξενους χώρους του ωδείου "ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ". Ευχαριστώ πολύ όλους τους καλούς φίλους, μαθητές και συναδέλφους που μου έδωσαν μεγάλη χαρά με την παρουσία τους και τον ενθουσιασμό τους, αλλά και όσους μας συντρόφεψαν με τις ευχές και την αγάπη τους!

Στην αίθουσα εκτός των άλλων καλών συναδέλφων βρισκόταν ο συνθέτης Κωνσταντίνος Λιγνός στον οποίο είχα αφιερώσει έναν από τους αυτοσχεδιασμούς μου, ίσως εκείνον με την περισσότερο  αβάν γκάρντ επεξεργασία, και ο δάσκαλός μου συνθέτης και διευθυντής ορχήστρας Γιάννης Αυγερινός πάνω στο νυχτερινό του οποίου έκανα έναν ακόμη αυτοσχεδιασμό.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες στους εξαιρετικούς συνεργάτες μου, Αλέξανδρο Μιμίδη, ο οποίος ερμήνευσε τους θεατρικούς μονολόγους μου με υποδειγματικό τρόπο και την φιλόλογο Μαρία Παπαδάκη για την παρουσίαση.

Το ταξίδι στον πειραματισμό και την αναζήτηση νέων δρόμων έκφρασης και αυτοσχεδιασμού συνεχίζεται, πάντα με όχημα την Jazzy, free-style τεχνική!

1 σχόλιο:

  1. Χάρη, ωραία ήτανε! Ένα άλλο σχόλιο - ιδέα, θα σταλεί προσωπικά γιατί δεν έχει νόημα να το κουβεντιάζουμε δημοσίως...

    Κ. Λυγνός

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σώμερσετ Μωμ, «Διακοπές στο Παρίσι» βιβλιοπαρουσίαση.

Εξαιρετική αναγνωστική εμπειρία που προτείνω στους βιβλιόφιλους. Στο «Διακοπές στο Παρίσι», ο Μωμ παρακολουθεί τον νεαρό ήρωά του καθώς έρχε...