Παρασκευή 14 Απριλίου 2023

Χάρης Κανάκης: "Λίγα λόγια για την 2η Συμφωνία μου".




 Λίγα λόγια για την 2η Συμφωνία μου.

Έπειτα από την σύνθεση της 1ης Συμφωνίας μου για ορχήστρα εγχόρδων και τέσσερα πνευστά, αφιερωμένη στη Νέα Φιλαδέλφεια, την πόλη που γεννήθηκα και μεγάλωσα, αποφάσισα να δημιουργήσω και μία 2η Συμφωνία, αυτή τη φορά γραμμένη μόνο για ορχήστρα εγχόρδων.

Το έργο αυτό αποτελείται από τρία μέρη και είναι αφιερωμένη στα πικρά χρόνια της κρίσης αλλά και της απομόνωσης της πανδημίας, όπως και στα θύματά τους.

Είναι ένα έργο βασισμένο σε υλικό από παλαιότερα έργα μου, με κάποιες προσθήκες και δημιουργήθηκε από την αγάπη μου για τον υπέροχο ήχο των εγχόρδων και τα ιδιαίτερα ηχοχρώματα και δυνατότητές τους.
Το 1ο και το 3ο μέρος είναι γραμμένα σε ελεύθερο ατονικό στυλ, με ιδιαίτερες τεχνικές δυσκολίες που πλαισιώνονται από ένα 2ο μέρος, πιο ήπιο, τρυφερό θα έλεγα, ύφος και σε σύγχρονο τονάλ στυλ με εξαιρετικά εμπλουτισμένη όμως αρμονία, τεχνική που αγαπώ πολύ.
Η 2η αυτή συμφωνία μου είναι ένα αφιέρωμα στην σύγχρονη μουσική και τις τεχνικές της αλλά και η προσωπική μου άποψη, αισθητική και εμπειρία, πάνω στην σύγχρονη τέχνη.
Με αυτό τον τρόπο και αυτό το μεγάλο έργο, κλείνει ένας μεγάλος κύκλος συνθετικής δημιουργίας μου, που πλέον ξεπερνάει τα 200 έργα.
Ευχαριστώ όλους τους φίλους, συναδέλφους και μαθητές για την στήριξη και την αγάπη όλα αυτά τα χρόνια.


Χάρης Κανάκης
Νέα Φιλαδέλφεια
8-9-22

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σώμερσετ Μωμ, «Διακοπές στο Παρίσι» βιβλιοπαρουσίαση.

Εξαιρετική αναγνωστική εμπειρία που προτείνω στους βιβλιόφιλους. Στο «Διακοπές στο Παρίσι», ο Μωμ παρακολουθεί τον νεαρό ήρωά του καθώς έρχε...