Πλησιάζοντας στο φράγμα |
Πιστοί πάντα στην άποψη που έρχεται σε αντίθεση με ό,τι πιστεύουν οι περισσότεροι, τα καλοκαίρια φροντίζουμε πάντα να επισκέπτομαστε ορεινούς προορισμούς. Μας γοητεύει η γαλήνη της φύσης που τους καλοκαιρινούς μήνες μπορείς να την απολαύσεις χωρίς το κρύο και το βαρύ ρουχισμό, αλλά και το χιόνι να σε δυσκολεύει σε κάθε σου μετακίνηση. Έτσι στα τέλη του Ιουλίου του 13' βρεθήκαμε στην υπέροχη λίμνη Πλαστήρα στο νομό Καρδίτσας.
Η πλαζ της Πεζούλας |
Εκεί, στην πλαζ της "Πεζούλας", είκοσι λεπτά από το κέντρο της Καρδίτσας, ανάμεσα στα περήφανα δέντρα κάναμε ένα υπέροχο μπάνιο στα δροσερά νερά της λίμνης μακριά από την πολυκοσμία, τις ξαπλώστρες, τα μπιτς-μπαρ και τα ενοχλητικά τσάκα-τσούκα της ρακέτας.
Ακολούθησε ο γύρος της λίμνης γεμάτος εκπλήξεις, σε κάθε στροφή του δρόμου και φαγητό στο ιχθυοτροφείο των αδερφών Μίσσα, κοντά στο φράγμα που δημιούργησε τη λίμνη, σε μια μαγευτική τοποθεσία κάτω από τα πλατάνια. Γεμίσαμε εικόνες και συναισθήματα όταν το απόγευμα πήραμε το δρόμο του γυρισμού. Συναισθήματα και εικόνες από έναν επίγειο παράδεισο.
Οι πέστροφες στο Ιχθυοτροφείο "Μίσσα" |
Λίγα λόγια για τη Λίμνη
Σχηματίστηκε το 1959 με την ολοκλήρωση του φράγματος στο νότιο άκρο της επί της αρχής του ποταμού Ταυρωπού ή Μέγδοβα, η δε ιδέα για την κατασκευή της αποδόθηκε στον στρατιωτικό και πολιτικό Νικόλαο Πλαστήρα, όταν το 1935 που επισκέφθηκε την γενέτειρά του, και είχαν σημειωθεί καταστροφικές πλημμύρες στη περιοχή και την Μακεδονία από συνεχείς βροχοπτώσεις, βλέποντας τον χώρο φέρεται να είπε "πως εδώ μια μέρα θα γίνει λίμνη", απ' όπου και το πιο γνωστό της όνομα.
Η χρηματοδότηση της έγινε από χρήματα που χρωστούσε η Ιταλία στην Ελλάδα (πολεμικές επανορθώσεις) και την κατασκευή ανέλαβε γαλλική εταιρεία. Σήμερα τη διαχείριση του φράγματος έχει αναλάβει η ΔΕΗ. Να σημειωθεί ότι πριν την κατασκευή της λίμνης, υπήρχε στο οροπέδιο το λεγόμενο αεροδρόμιο Νεράιδας, που δημιουργήθηκε κατά την κατοχή από τους Άγγλους, όπου και προσγειώθηκε στην κατεχόμενη Ελλάδα το πρώτο συμμαχικό αεροπλάνο (Αύγουστος 1943).
Χ.Κ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου